خدای عشق ...

ayeeeeeeeeeee ayeeeeeeeeee

علی و لیلی

خدا گفت:به دنيايتان مياورم تا عاشق شويد

آزمونتان تنها همين است.عشق.و هر كه عاشق تر آمد نزديكتر است پس نزديكتر آييد نزديكتر.

عشق كمند من است.كمندي كه شما را پيش من مياورد.كمندم را بگيريد.

و ليلي كمند خدا را گرفت

خدا گفت عشق فرصت گفت وگو است

گفت و گو با من

با من گفت و گو كنيد.

و ليلي تمام كلماتش را به خدا داد

ليلي هم صحبت خدا شد.

خدا گفت  عشق همان نام من است كه مشتي خاك را به نور بدل ميكند

و ليلي نور شد در دستان خداوند و تابید تا عشق خدایی را به من نشان دهد.

ليلي عشق است و شيطان از عشق واهمه دارد و من عاشق تر.

وشیطان از ما چه دوراست

چه دور...

 

 



نظرات شما عزیزان:

لیلی
ساعت17:32---25 آذر 1391
و چه شیطان از ما دور است
چه دور...
عشق منننننن
خیلی دوست دارم
علی من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 آذر 1391برچسب:,ساعت 14:9 توسط علی| |